2015. július 10., péntek

II.fejezet

Komolyan mondom ez a nő kikészít folyamatosan az unokájáról beszél,hogy milyen remek ember mert a hazáját védi bla bla bla...
-Kapcsolják be biztonsági öveiket 10 perc múlva leszállunk.
Na végre 5 óra után már kikészül az ember egy repülőn főleg ha egy idegesítő nyanya ül mellette.

                        ***

Leszálltam a gépről majd a csomagom felvéve kezdtem el keresni az ezredest aki elvisz a táborba.
-Khm...te vagy Lia?-kocogtatja meg valaki a vállam.Hátra fordulva egy kék szemű istennel találom szembe magam.
-Igen.-mondom félénken. Úristen szerintem beteg vagyok.Nem szoktam félénk lenni.
-Dark százados vagyok én viszlek el a suliba.
-Minden százados ilyen helyes?
Úristen ezt most hangosan is kimondtam?!
-Nem hinném.-mondta nevetve és kacsintott egyet.
-Hé ne nevess!-vágom hátba, de szerintem meg se érezte annyira izmos.Vajon meg van mind a nyolc kockája?Na jó Lia állítsd le magad!!
-Inkább menjünk.-mondja majd a bőröndöm felkapva indul egy olyan katona mintájú dzsiphez.

***

A suliig inkább meg se szólaltam nehogy leégessem magam.
-Gyere körbe vezetlek!
-Ez a kiképző tábor.
Oda nézek ahova mutattat ,de nem láttok mást csak sárt és drótot.
-Ezt te se gondolod komolyan.-jelentem ki csípőre tett kézzel.
-Pedig de.Na gyere!
Ezután egy marha nagy épületbe rángatott be azon belül egy k*rva hosszú folyosón végig végül egy hatalmas ajtó előtt megáll.
-Ez lesz a szobád.Az ágyadon megtalálod az egyenruhád azt ajánlom vedd fel!-ezzel megfordul és ott hagy egyedül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése