2015. július 31., péntek

III.fejezet

-Ez lesz a szobád.Az ágyadon megtalálod az egyenruhád azt ajánlom vedd fel!-ezzel megfordul és ott hagy egyedül.

Csak álltam ott és bámultam utána mikor kinyílt az ajtó.
-Szia Carla vagyok a szoba társad.-mondja egy barna bőrű,barna hajú,barna szemű csaj ezer wattos mosollyal amitől úgy érzem nekem is mosolyognom kell.
-Szia Lia vagyok.
-És nem akarsz bejönni?Tudom,hogy Dark százados kurva helyes meg minden,de azért bejöhetnél.Hidd el fogod még látni.
-Hé nekem nem is teszik!-védem magam miközben bemegyek a szobába miről beszélek ez nem is szoba hanem csirke ól vagy legalább is olyan kicsi.
-Az lesz a te ágyad.-mutatott Carla az ablak mellettire.
Amúgy a szoba hófehér két ágy van benne és egy kisebb szekrény.
-Ok köszi.
-Mesélj magadról.
-Lia Darling vagyok 16 éves.A családom k*rva gazdag,de szeretett nincs benne. Kb.ennyi.Te jössz!
-Carla Benson vagyok.17 éves.A szüleim örökbe adtak egy gonosz banyának azzal a mondattal,hogy ott jobb lesz nekem,de amint látod ez nem jött össze.-mondja szomorúan és lehatja a fejét.
-Úristen ez mi!?-kérdem miközben felemelem az ágyamon hagyott fos zöld ruhákat már bocs a csúnya kifejezésért.
-Az a egyenruhád.-mondja nevetve.
-Hogy mim?!Ezt én biztos nem veszem fel.
-Pedig muszáj lesz.
-Aha majd ha külön a pápa mondja nekem akkor igen addig viszont hordja a hóhér.
Épp,hogy befejezem a mondatott megszólal egy idegesítő trombita.
-Ez mi?
-A gyülekezőt jelentő csengő.
-Mint ha az oviban lennék.-mondom és elindulok kifelé,de meg is bánnom.
1,minden üt csúnya egyenruhás emberek
2,nem tudom merre menjek
Na,mind1 elindulok a tömeg valahova csak kilyukadok.

***

Hát valahova tényleg kijutottam csak nem oda ahova szeretem volna.Itt mindenhol csávók vannak akinek szerintem tikkel a szemük és ha nem vigyázz lelövik egymást.
-Lia!-kérdi valaki hátam mögül.
-Igen?
-Mit keresel itt neked a gyülekezőn kéne lenned?!Egyenruhában?!-erre megfordulok és Dark századossal találom szemben magam.
-Ne ordítsd már le szegény fejét Josh.-mondja mögüle egy barna hajú,barna szemű csávó.
-Ne szólj bele Drake!-ordítja. Na jó nem tudom mi baja,de most olyan mint egy ideg beteg akit sárga házba kéne zárni.
-Neked mi bajod?-kérdem-Amúgy eltévedtem és azt a fos színű valamit biztos nem veszem fel.-mondom halál nyugodtan már csak azért is,hogy idegesítsem.
-Pedig fel fogod venni!!
-Pedig nem!!
-Pedig de vagy 500 fekvő támasz!!
-Meg a nem létező f*szomat azt!!
-Na jó cicus most lett elegem!-mondta és ezzel a mozdulattal kirángatott onnan és megcsókolt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése