2015. augusztus 6., csütörtök

IV.fejezett

-Na jó cicus most lett elegem!-mondta és ezzel a mozdulattal kirángatott onnan és megcsókolt.

A csókja lágy volt még is heves.Abban a pillanatban mikor megcsókolt hercegnőnek éreztem aki épp megcsókolja a szőke herceget.Aztán észhez kaptam és felpofoztam.
-Mit képzelsz magadról?Leordított a fejem utána meg megcs...-ordítottam volna tovább,de újra megcsókolt.
-Lenyugodtál?-erre a kérdésére felpofoztam és elfutottam.De az volt a legszörnyűbb,hogy mikor megcsókolt éreztem azokat a pillangóknak csúfolt szörnyeket.De az lehetetlen,hogy kevesebb mint egy óra alatt beleszeressek?Ugye?Ezen gondolkoztam mikor egy ismerő ajtó elé értem.
           
                       ***
-Szia Lia!Hol voltál?-kérdezte Carla.
-Eltévedtem,összevesztem Josh-al.-soroltam.
-Oké,de ki az a Josh.
-Dark százados.
-Ok.Min vesztél össze vele?
-Hát..-kezdetem el mesélni-És most úgy érzem beleszeretem
,de ez lehetetlen hiszen kevesebb mint egy napja ismerem.-fejezem be végül.
-Mér lenne lehetetlen?
-Hát mert kevesebb mint egy nap alatt nem tudsz beleszeretni senkibe.-mondom a szerintem logikus érvet.
-Kitalálom!Nem hiszel az első látásra szerelemben igaz?
-Hát ja!Tök hülyeség!Nem is ismerem,de azért egyből rávágod,hogy szerelmes vagy!Max a csávó vagy a csaj külsejébe!!
-Hát nem vagy egy hős szerelmes típus az biztos!-épp,hogy befejezi a mondatott kopognak.
-Nyitom!!-ordítom majd kinyitom az ajtót.Bàr ne tettem volna.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése