2015. augusztus 7., péntek

VI.fejezet

-Mit akarsz?-kérdem remegő hangon.

-Nyugi cica nem bántalak. Legalább is nem most csak azért jöttem,hogy szóljak nem lesz nyugtod.-mondta és elsétált miközben én sírva rogytam össze.
Hogy lehettem ilyen hülye. Komolyan azt hittem,hogy nyugtom lesz.Tudhatnám már,hogy amit gondolok sose lesz úgy ahogy szeretném.
-Lia minden rendben?-jött oda Carla.-Lia!Lia kérlek válaszolj!-ordítja miközben rázogat,de még mindig csak üvegesen bámulok magam elé.
-Carla mi a baja?-kérdi egy hang,de nem tudom ki az.A képek elmosódtak a hangon túl halkak,hogy megértsem már az ájulás szélén vagyon mikor valami hideget érzek.
-A k*rva isten áldjon meg Josh!!Ez k*rva hideg!-ordítok fel hirtelen.
-Úristen Lia úgy rám hoztad a frászt ilyet többet ne csinálj!- ugrik Carla a nyakamba. -Egyáltalán ki volt ez és mit akart?-kezd faggatni.
-Ő bátyám.
-Jó,de mivel zaklatott fel ennyire!?
-Ő nem olyan mint a legtöbb testvér a világon ő mindig megvert és meg..mege-egyszerűen nem tudtam kimondani zokogva borultam Car nyakába.
-Esküszöm megölöm azt az idiótát!!-kiáltja magából kikelve Josh.
El is felejtettem,hogy itt van vagy is volt.

                        ***
              (Írói szemszög)

Másnap reggel a tükörből egy piros szemű làny nézet vissza,de mind ez már nem volt újdonság a lány számára hisz màr hét éve mind áldott nap ezt a képet látja magáról.Az élete sosem volt a legjobb,de tíz éves korától legrosszabb lett néha már a halál gondolata kerülgette,de rájött,hogy úgy sem tudná megtenni így el is vette.Kis korába abban reménykedet,hogy majd a herceg és megmenti őt a gonosztól,de kit álltatunk ez nem egy tündér mese ez a -Mit akarsz?-kérdem remegő hangon.ronda valóság a lány a gondolatait elvetve kezdet el készülni,de mikor az öltözésre került a sor már csak a makacssága miatt se akart felvenni azt csuda egyenruhát helyette egy sötét zöld nadrágot vett fel fehér felsővel és egy  ugyan olyan zöld kabáttal mind a nadràga csak fekete voltak az ujjai ehhez egy fekete magasított sarkú zárt cipőt vett fel plusz néhány kiegészítőt.A hajamat egy laza Csurkába fogta és elindult Carlaval az oldalán az edzésre.
-Hercegnő hol hagytad az egyenruhád?-kérdezte Josh gúnyosan.
-Hàt ennek mi baja?-kérdeztem Cartól.
-Látod mellette azt a csávót ő az apja Dark ezredes vagy más néven az igazgató.-mondja majd egyenes hàttal tiszteleg.
-Biztos hogy azt a csuda fos zöld ruhát fel nem veszem!-mondtam undorodva.
-Miss.Dark pedig felfogja venni!!-ordít rám az ezredes.
-Maga ne szóljon bele!-ordítom rá.
-Maga.....

1 megjegyzés:

  1. Kedves!

    Elkészült a kritikád az alábbi linken meg is tekintheted. Ha bármi kérdésed lenne, akár e-mail-en is megkereshetsz: lisbeth.bloggerina@gmail.com.

    http://daretodreamcriticism.blogspot.hu/2015/08/kritikak-lisbeth_24.html

    Sok puszi és ölelés,
    Lis

    VálaszTörlés